November 6th, 2007, 19:33 | #136 |
I'll see you down there budy!
Mercenaries don't die, they just go in hell to regroup. I'll remember.
November 6th, 2007, 19:38 | #137 |
RIP man.
|
|
November 6th, 2007, 19:48 | #138 |
Condoléances Ã* toute la famille ainsi qu'Ã* ses proches.
RIP Hellranger
November 6th, 2007, 19:48 | #139 | |
Quote:
take it easy and enjoy the view from up there.
November 6th, 2007, 19:59 | #140 |
Rest in peace HellRanger. Condolences to your close family, friends and teammates. Seemed like a phenominal guy on these forums. He will be missed greatly!!!
R.I.P Brent Krivoshein
November 6th, 2007, 20:05 | #141 |
Its a really hard new to heard, Rest in piece Hellranger.
J'espere que tu trouvera le repos et la paix éternel. Tu nous manquera à tous et chacun, autant que comme personne, que comme cooéquipier. Tu étais pour moi autant un cooéquiper, qu'un exellent adversaire. tu donnais de toute ta personne sans rien demander en retour. Tu vas em manquer énormément! RIP Steven Je vais etre la Dimanche Last edited by Flash; November 6th, 2007 at 20:22.. |
|
November 6th, 2007, 20:51 | #142 |
Official ASC Bladesmith
|
I thought about this, maybe it might be appropriate for his family to hold an auction of all his airsoft gear here on ASC, procedes going to his family and we can all have a piece to remember him by? Personally I'd love to have something of his to remember him by. All I've got is the few memories of playing beside him, joking with him before/after the games, and pics of him I see. I think this might be a great idea if anyone wants to follow it further.
|
November 6th, 2007, 21:04 | #143 |
Rest in Peace 1974-2010
|
VERY SAD NEWS, RIP HELLRANGER .
|
November 6th, 2007, 21:10 | #144 |
RIP Hellranger, toutes mes condoléances à la famille, à ses amis et coéquipiers.
|
|
November 6th, 2007, 21:23 | #145 |
RIP
|
|
November 6th, 2007, 21:30 | #146 |
formerly sammer
|
Même si je n'étais pas proche de lui je compatie pour sa famille, je sais au combien c'est dur de perdre une personne Ã* qui on tient énormement.
Steven, même si tu n'es plus de ce monde, sache au moins que nous avons une pensé pour toi. |
November 6th, 2007, 22:02 | #147 |
Juste un petit mot pour vous faire savoir que je transmet vos belles pensées à la Maman et au frère de Steven qui en ont grandement besoin. J'avoue que ça me fait du bien à moi aussi. J'espère vous rencontrer dimanche pour connaître enfin toutes les personnes dont Steven me parlait avec passion.
Merci encore, Lynda |
|
November 6th, 2007, 22:35 | #148 |
Vicious MSPaint Wizard
|
J'ai eu le plaisir de rencontrer HellRanger quelques fois dans le passé, et l'impression qu'il m'a laissé était autant professionelle qu'amicale. Je regrette profondément de ne pas avoir eu l'opportunité de le connaitre d'avantage.
Mes plus sincères condoléances à la famille et aux amis de HellRanger en ce moment de deuil. |
November 6th, 2007, 22:56 | #149 |
Captain Sunshine
|
I've seen him on the forums many times, seemed like a knowledgeable and wise man. I feel sad that i never got to know him. May he rest in peace.
|
November 6th, 2007, 22:56 | #150 |
Rest in Peace
|
|
|
Bookmarks |
Thread Tools | |
|
|